ARRAY_ESCAPE_ERROR
Xαρακτηριστικά | |
Eπίπεδο κραδασμών, εμπρόσθια / οπίσθια χειρολαβή (m/s²) - Με το | 4,1 / 6,7 |
Eπίπεδο κραδασμών, εμπρόσθια / οπίσθια χειρολαβή (m/s²) - Με το | 6,3 / 5,3 |
Iσχύς (kW/hp) | 1,0 / 1,3 |
Ανεξάρτητο σύστημα εκκίνησης | Το ανεξάρτητο σύστημα εκκίνησης καθιστά εύκολη τη συντήρησή του και την αλλαγή του συστήματος εκκίνησης, εάν χρειαστεί. |
Αντλία καυσίμου | Η αντλία προπλήρωσης καυσίμου είναι σχεδιασμένη για εύκολη εκκίνηση. |
Αποδοτικό φίλτρο αέρα | Η υψηλή απόδοση του φίλτρου αέρα με τη βοήθεια προφίλτρου (525PΤ5S) μειώνει την είσοδο σκόνης και ξένων σωματιδίων στον κινητήρα. Αυτό σημαίνει μειωμένη φθορά του κινητήρα και μειωμένο κόστος συντήρησης του μηχανήματος. |
Αυτόματη επαναφορά διακόπτη σβησίματος | Όταν σβήσετε τον κινητήρα, ο διακόπτης σβησίματος αυτόματα επιστρέφει στη θέση εκκίνησης για εκκίνηση χωρίς προβλήματα και αποφυγή υπερχείλισης του κινητήρα με καύσιμο. |
Βάρος χωρίς καύσιμο, λάμα και αλυσίδα (kg) | 7 |
Βήμα αλυσίδας (inch) | 1/4" |
Διαδρομή εμβόλου (mm) | 28 |
Διάμετρος κυλίνδρου (mm) | 34 |
Κατανάλωση καυσίμου (g/kWh) | 395 |
Κυβισμός (cm³) | 25,4 |
Μέγιστο συνολικό μήκος με την κεφαλή (cm) | 397 |
Μήκος λάμας (inch/cm) | 10" / 25 |
Οπίσθιος προφυλακτήρας πρόσκρουσης | Ο οπίσθιος προφυλακτήρας πρόσκρουσης προστατεύει τον κινητήρα από φθορές και βλάβες. |
Περίβλημα συμπλέκτη από μαγνήσιο | Στιβαρό περίβλημα συμπλέκτη κατασκευασμένο από μαγνήσιο για σκληρή επαγγελματική χρήση, που εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής. |
Στάθμη ισχύος θορύβου, εγγυημένη Lwa dB(A) | 107 |
Στάθμη πίεσης θορύβου dB(A) | 89 |
Στροφές ανά λεπτό μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 8500 |
Στροφές ανά λεπτό ρελαντί (σ.α.λ.) | 3000 |
Συνιστώμενα μήκη λάμας (cm/inch) | 10"-12" / 25-30 |
Τηλεσκοπικός άξονας | Αυξομειούμενο μήκος τηλεσκοπικού άξονα με σκοπό την εύκολη και γρήγορη ρύθμιση του ύψους κοπής. |
Χειριστήρια εύκολου ελέγχου | Το τσοκ και η αντλία καυσίμου είναι εύκολα στην κατανόηση και τον χειρισμό. Επίσης το τσοκ είναι εύκολα αντιληπτό όταν είναι ανοιχτό. |
Χωρητικότητα δοχείου καυσίμου (lt) | 0,51 |